reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kaťa Glosová

Kaťa Glosová

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Pod povrchomÚlomkyZa oknom

reklama

Za oknom

Panika - zavadzanie novych ludskych prav

Kaťa Glosová

Panika - zavadzanie novych ludskych prav

Uplnou nahodou sa do mojho mailboxu dostal email obsahujuci Otvorený list ministrovi Lajčákovi ohľadom kontroverznej stratégie zavádzania nových ľudských práv do spoločnosti napisany Maticou Slovenskou. Hrozne, niekto chce na nasom malom tradicnom Slovensku zavadzat akesi nove, zapadnou ideologiou inspirovane, ludske prava a cele to tu pojde dole vodou, este viac, ako je. Preto to treba okamzite zastavit a podpisat proti tomu peticiu, co na tom, ze originalny dokument sme necitali? Matica Slovenska ma urcite pravdu.  Malokedy ma nieco vyburcuje k napisaniu blogu, ale nedalo sa inak.

  • 27. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 614x
  • 14
AIDS nechodí po horách, ale po ľuďoch.

Kaťa Glosová

AIDS nechodí po horách, ale po ľuďoch.

Ruka v ruke s kvapavkou a syfilisom.

  • 27. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 664x
  • 45
Kto mi vie povedať, ako sa správne navlieka kondóm?

Kaťa Glosová

Kto mi vie povedať, ako sa správne navlieka kondóm?

Stojím pred pätnásť až sedemnásťročnými dievčatami, v ich očiach vidím nudu, netrpezlivosť, vzdor a nechuť z toho, že tu musia trčať. Ty si mi akože prišla rozprávať o sexe? A načo? Veď ja o tom už všetko viem, z prvej ruky.

  • 23. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 16 478x
  • 285
reklama
SkryťZatvoriť reklamu